Katowice

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku autor: Magdalena Jaciow
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
ISBN: 978-83-7875-433-6
Format: 170 x 240 mm
Liczba stron: 202
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
23,00 zł

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Katowice akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier