Katowice

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 356 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, Zbigniew Widera, Paweł Sarna

Publikacja została wsparta wynikami i wnioskami z przeprowadzonych unikatowych badań - należy przy tym zastrzec, że były to badania kilkuaspektowe, ograniczone do określonego terytorium. Celem autorów była analiza komunikacji z mediami i z wykorzystaniem instrumentów mediów placówek oświatowych podległych Kuratorium Oświaty w Katowicach. Uzyskane wyniki mogą jednakże stanowić materiał porównawczy dla podobnych badań, które są lub mogą ... więcej

Public relations w perspektywie naukowej,

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR – jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania ... więcej

Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych,

W rozdziale pierwszym publikacji skupiono się na uwarunkowaniach skuteczności modeli kształcenia na studiach doktoranckich. W rozdziale drugim zamieszczono teksty dotyczące podstawowych obszarów i form internacjonalizacji procesu kształcenia doktorantów. Rozdział trzeci zawiera opracowania postrzegające i oceniające proces kształcenia na studiach II stopnia. Rozdział czwarty prezentuje perspektywy kariery naukowo-zawodowej absolwentów studiów doktoranckich. ISBN 978-83-7875-138-0 ... więcej

Doskonalenie komunikacji elektronicznej pomiędzy jednostkami administracji publicznej, Tomasz Papaj

Rozdział pierwszy publikacji jest swego rodzaju wprowadzeniem w problematykę e-administracji. Rysuje kontekst funkcjonowania e-administracji jako elementu zarządzania publicznego.Wskazuje na trendy rozwoju zarządzania publicznego, podkreślając koncepcję public governance. W rozdziale drugim przedstawiono istotę e-administracji jako nowoczesnego podejścia do zarządzania w administracji publicznej, wpisującego się w public governance. Jest to kontynuacja opisu trendów w zarządzaniu publicznym ... więcej

Ryzyko w procesach decyzyjnych rynku kapitałowego w relacji do uwarunkowań ekonomicznych,

W pracy zostały rozpatrzone tematy mające szersze spektrum postrzegania problematyki stabilności inwestycji finansowych. Rozważony został istotny problem dla spójnego, ale ogólnego połączenia różnorodnej tematyki badawczej w monografii, dotyczący szeroko rozumianego pojęcia kryzysu ekonomicznego, z którym zawsze są zespolone określone metodologiczne i metodyczne perturbacje, co wynika ze zmienności na rynku finansowym. Zawiera on szeroko skomentowane systemowe odniesienia ... więcej

Statystyka małych obszarów w badaniach ekonomicznych. Podejście modelowe i mieszane, Tomasz Żądło

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział ma charakter wprowadzający. Przedstawiono w nim podstawowe definicje z zakresu metody reprezentacyjnej i statystyki małych obszarów. Rozdział drugi poświęcono empirycznym najlepszym liniowym nieobciążonym predyktorom w badaniach prowadzonych w jednym okresie. Rozdział trzeci poświęcono empirycznym najlepszym liniowym nieobciążonym predyktorom w badaniach wielookresowych. Oprócz przeglądu metod ... więcej

The retail trade in Europe ? diagnosis and future prespectives, Barbara Kucharska, Michał Kucia, Grzegorz Maciejewski, Mirosława Malinowska, Agata Stolecka-Makowska

Retail trade constitutes an important sector of economies in European countries. Retail trade faces numerous changes caused by the processes of concentration and integration of retailers, internationalization of commercial organizations, progress within IT technologies and trends in customers` behaviours. Multiplicity and diversity of customers` needs, which may be satisfied in retail trade, contribute to the commencement of diverse ways of providing products to their customers by retail trade enterprises. The result of these changes is a new structure of ... więcej

Konsumpcja miejska. Ekonomiczne refleksje nad ewoluowaniem funkcji miejskich, Małgorzata Czornik

Praca zawiera refleksje na temat konsumpcji miejskiej, będące autorską propozycją analizowania specyfiki spożywania produktów miasta. Jest jednocześnie próbą zaadaptowania wybranych rezultatów badań ekonomicznych, socjologicznych, geograficznych, historycznych oraz przynależnych do nauk o zarządzaniu (marketing terytorialny, planowanie strategiczne i operacyjne) do sformułowania uwarunkowań funkcjonowania współczesnych miast. W trakcie omawiania poszczególnych ... więcej

Wiedzochłonne usługi biznesowe w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, Anna Skórska

Celem publikacji jest ustalenie tendencji w zakresie kształtowania się struktur zatrudnienia w poszczególnych sektorach gospodarki w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem wiedzochłonnych usług biznesowych (Knowledge Intensive Business Services), ich produktywności oraz kierunków i dynamiki zachodzących zmian. Realizacja tak sformułowanego celu wymaga: - wyjaśnienia przyczyn rozwoju sektora usług i jego rosnącego znaczenia we współczesnych ... więcej

New Media in higher education market,

The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes as well for internal and external communication. The target audience of this book will be composed of researchers and professionals working in the higher education sector. Academic teachers, administra-tion staff from promotion and international offices should be interested in this book. This book should help them to rethink what they do, how they are doing and to ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Katowice akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier